Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Γκρίνια νο62: http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_1113.html

"Πώς να το εξηγήσω στο παιδί μου; (αφού κι εγώ δεν το καταλαβαίνω)"


"Το παιδί μου με ρώτησε σχετικά με την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Του είπα ότι η Ελλάδα δεν έχει λεφτά, αλλά μεγάλο χρέος και για να μην πτωχεύσουμε πρέπει να ληφθούν μέτρα.
Η απάντηση που έδωσα δεν έφτανε φυσικά και μετά με ρώτησε:
Όταν τα μέτρα λένε να γίνουν περικοπές στους μισθούς που δίνει το δημόσιο, να αυξηθούν οι φόροι που...

πληρώνουν οι Έλληνες, κλπ. καταλαβαίνω ότι έτσι το κράτος μαζεύει λεφτά για να πληρώσει το χρέος. Όταν τα μέτρα λένε η ιδιωτική επιχείρηση να μην δώσει αύξηση στον υπάλληλο, να καταργήσει τον 14ο μισθό, κλπ. πως με αυτό τον τρόπο το ελληνικό κράτος μαζεύει χρήματα;
Θα παρακαλούσα κάποιον που μπορεί, να μου δώσει με απλό και σχηματικό τρόπο μια απάντηση που θα μπορούσα να δώσω σε ένα 7χρονο παιδί. Δυστυχώς οι δικές μου γνώσεις δεν μου επιτρέπουν να κατανοήσω ούτε κι εγώ την όλη κατάσταση."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ


Δεν υπάρχει απάντηση, αλλά προτροπή. Στείλε το παιδί σου στην Οξφόρδη! Στο Γέιλ! Στο Τάφτς! Στο Κέμπριτζ! Προς Θεού, ΜΗ το κρατήσεις στην Ελλάδα! Αν είναι 7 χρονών και έχει τέτοιες απορίες και τόσο ωραία διατυπωμένες, στα 18 του θα σε ρωτάει για τη θεωρία των υπερσύμμετρων χορδών του σύμπαντος. Γι' αυτό λοιπόν, ΜΗ το κρατήσεις στην Ελλάδα! Είναι κρίμα!

Έλεος ρε φίλε. Ήθελες να γράψεις κάτι και να φανείς τραγικός και το κατάφερες.Αλλά με λάθος τρόπο. Καταλάβαμε, μας πονάνε τα μέτρα, αλλά όταν επιστρετεύεις 7χρονα για να γίνεις ειδήσεις του STAR, μόνο γέλιο προκαλείς. Α, και αν δε σε έπεισα, η απάντηση για τον παιδί σου εδώ: http://www.express.gr/news/diethnisoz_oikonomia/85466oz_2008101085466.php3

Έλεος...

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, ProjectMan!

    Αν για κάτι άξιζαν οι... εργατοώρες που έτρωγα στο Τρωκτικό όσο μαζοχιζόμουν να βρίσκω "καταγγελίες", ήταν που έπεσε το μάτι μου σε δημοσίευση με link στο blog σου!
    Κι ευτυχώς, δηλαδή, γιατί έτοιμη ήμουν να πάρω αμπάριζα με το φτυαράκι μου!!!

    Θερμή παράκληση: Να γράφεις πιο συχνά!


    ΥΓ. Για το... παιδάκι της συγκεκριμένης καταγγελίας, τους ίδιους προβληματισμούς μ' εσένα είχα! Ειδικά εκεί που το... 7χρονο παίζει στα δάχτυλα ιδιωτικό, δημόσιο τομέα, φόρους, 14ους μισθούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω χάσει τη μπάλα... Όλη μέρα ονλάιν πρέπει να είμαι και να κράζω, είναι τόσοι πολλοί! Ενιγουέι, θενξ και καλώς ήρθες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή