Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Κομπλεξικοί Καλοζωισμένοι Κοπρίτες

Είναι δύσκολο πράγμα να ψάξεις να βρεις επίθετο ή ουσιαστικό για να χαρακτηρίσεις έναν τρομοκράτη, με τρόπο που θα τον πειράξει. Οι λέξεις “κάθαρμα”, “κομπλεξικός”, “εγκληματίας”, “ηλίθιος” ή ο χαρακτηρισμός των πράξεων του σαν “αποτρόπαιες”, “απάνθρωπες”, “αποκρουστικές” κλπ προφανώς και χρησιμοποιούνται μεταξύ τους σαν γαλόνια στρατηγών, που τόσο πολύ θα ήθελαν να είχαν.

Σ' αυτό το σημείο το http://eleoseleoseleos.blogspot.com καινοτομεί, προκρίνοντας την ιδέα της απόδοσης του χαρακτηρισμού “μπάτσος”, που τόσο πολύ λατρεύουν να μισούν. Γιατί “μπάτσος” όμως; Εξηγούμεθα.

1.Φυτρώνει πάντα εκεί που δε τον σπέρνουν.
2.Νομίζει ότι ξέρει τα πάντα, αλλά στην ουσία δε ξέρει τίποτα.
3.Έχει διαβάσει το πρώτο κεφάλαιο από το Κεφάλαιο του Μαρξ και νομίζει ότι διάβασε όλο το Κεφάλαιο του Μαρξ.
4.Θεωρεί τον εαυτό του μέρος της εργατικής τάξης, χωρίς να έχει δουλέψει ούτε μισή ώρα στη ζωή του (μαζί με το διάλειμμα).
5.Νομίζει ότι τον χρειάζεται ο κόσμος, για να τον σώσει από τους κακούς.
6.Ήταν το παιδί της σφαλιάρας στο σχολείο.
7.Προσπαθεί να μιλήσει με δύσκολες λέξεις, αλλά στο τέλος ούτε ο ίδιος καταλαβαίνει τον εαυτό του.
8.Ερεθίζεται στη θέα της στολής.
9.Ερεθίζεται στη θέα των όπλων.
10.Ερεθίζεται όταν τον τσιμπάει σφήκα.
11.Νομίζει ότι όλοι θέλουν το κακό του αλλά δε καταλαβαίνει ότι όλοι θέλουν να μην ασχολείται μαζί τους.
12.Συνήθως, με όσα κάνει, δε καταφέρνει τίποτα.

Γι' αυτούς τους (πολύ σοβαρούς) λόγους, είναι δίκαιο νομίζω, να αρχίσουμε να αποκαλούμε τους τρομοκράτες, οκ, σόρυ, επαναστάτες, μαχητές, power rangers tis aristeras, δεύτερους μπάτσους της ζωής μας. Γιατί αυτοί θέλουν έναν κόσμο χωρίς εξουσία (χρησιμοποιώντας την). Θέλουν έναν κόσμο χωρίς βία (χρησιμοποιώντας την). Θέλουν έναν κόσμο χωρίς χρήμα (καλές και οι ληστείες όμως, χτίζουν σπιτάκια στους Λειψούς). Θέλουν έναν κόσμο χωρίς όπλα (συλλέγοντας τα λες και είναι χαρτάκια της Panini). Θέλουν έναν κόσμο ειρηνικό, ισόνομο, ισότιμο, ισοσκελές τρίγωνο, ανατρέποντας τον παλιό με πόλεμο. Θέλουν να πείσουν με το ζόρι όλο τον κόσμο, ότι αυτοί έχουν δίκιο, λες και είναι εύκολο η κυρία Τασία στον 4ο να αλλάξει μυαλά στα πενήντα της και να ξεφορτωθεί την κάρτα μέλους του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Δεν είναι απλά ουτοπιστές. Δεν είναι απλά κομπλεξικοί. Είναι μπάτσοι. ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ.

24 σχόλια:

  1. Εγώ θα πω μονάχα, εξαρτάται από τον “τρομοκράτη” και τον ορισμό που του δίνεις. Όπως, ίσως, δεν είναι όλοι οι μπάτσοι (συγγνώμη, αστυνομικοί – βλ: “καλημέρα κύριε μπάτσε” στο blog μου ;ρ) ίδιοι, έτσι δεν είναι ίδιοι και όλοι οι “τρομοκράτες”.. Και αυτό που είπα δεν είναι αξίωμα, είναι απλώς η άποψή μου, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ο διαχωρισμός μεταξύ "μπάτσου" και "αστυνομικού" είναι σαφής, όπως επίσης και αυτός μεταξύ "τρομοκράτη" και "αντιεξουσιαστή". Όταν καταχράσαιτην εξουσία που σου δίνει ένα όπλο, ένας θεσμός, ένα μπιφτέκι, οτιδήποτε, τότε είσαι μπάτσος. Είτε κανονικός, είτε γιαλαντζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύστοχη ανάλυση,με μία μόνο ένσταση:Σύμφωνα με το Κουφοντίνειο Λεξικό Larousse-Korydallika,δεν υφίσταται η λέξη "ληστεία",αλλά "απαλλοτρίωση".Τα παιδιά είναι απαλλοτριωτές.Ντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το μπαρδόν μάστερ, δε θα επαναληφθεί... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηλιάνα στην Ελλάδα δυστυχώς έχει αποδειχτεί ότι όλοι οι τρομοκράτες είναι ίδιοι. Δεν πρόκειται εδώ για αντάρτες που παλεύουν για την ανεξαρτησία του λαού τους όπως το PKK, ούτε επαναστάτες ενάντια σε στυγνά δικτατορικά καθεστώτα όπως στη Λατινική Αμερική. Είναι απλά τρομοκράτες και ας σταματήσουμε κάποτε ως κοινωνία να τους κλείνουμε το μάτι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς.Διότι άλλο πράγμα είναι να μπεις στην τράπεζα και να φωνάξεις"ψηλά τα χέρια,απαλλοτρίωση!".Δείχνεις ότι έχεις μια παιδεία,ένα επίπεδο...Δε λες που υπάρχουν κι όλοι αυτοί και τιμωρούν όλους τους στυγνούς στυλοβάτες του καπιταλισμού;Τον Μπακογιάννη(που ετοιμαζόταν να κάνει αποκαλύψεις για διαπλεκόμενα συμφέροντα),τον Γκιόλια (που ετοιμαζόταν να κάνει αποκαλύψεις για διαπλεκόμενα συμφέροντα-σατανική σύμπτωση),τον Θάνο Αξαρλιάν,τον υπ'αριθμ. 1 εχθρό του κράτους 15χρονο Αφγανό...Τραγική δε στιγμή της μεταπολίτευσης αποτελεί το ατύχημα του Σάββα Ξηρού.Αν είχε εκραγεί η βόμβα,όπως ήταν το σχέδιο,στα γραφεία της Minoan Flying Dolphins,ίσως τώρα να βιώναμε μια αταξική κοινωνία χωρίς αδικία και εκμετάλλευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις δίκιο, όπως λέει και το ανέκδοτο, μπαίνει ένας σε μια τράπεζα κρατώντας μια λαγάνα και λίγο ταραμά και φωνάζει: "Νηστεία"! Ο Μπαμπινιώτης το έχει πει στην Βίκυ Φλέσσα, πως οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία.Απαλλοτρίωση λοιπόν, όπως παράπλευρες απώλειες, "συγγνώμη, κάναμε λάθος", 15χρονοι παλαιστίνιοι τρομοκράτες κλπ. Το παν είναι να χειρίζεσαι τη γλώσσα σωστά τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα σύκα-σύκα και η σκάφη-σκάφη...
    Μπορώ να καταλάβω πως το επιχείρημα "επανάσταση δε γίνεται χωρίς βία" (και καλά ομελέτα χωρίς αυγά δε γίνεται),
    αλλά όσα στραβά και να συμβαίνουν στον τόπο μας , πραγματικά , μπορεί να δικαιολογήσει κάποιος την αφαίρεση μιας ζωής ?!
    Είτε ενός παιδεραστή , είτε ενός εμπόρου ναρκωτικών , είτε ενός 15χρονου πιτσιρικά , είτε ενός Αστυνομικού..
    Τα'πε όλα ο Τρίτων στην τελευταία του ανάρτηση..
    (http://karavakis.blogspot.com/2010/07/blog-post_29.html)
    Άλλο να μη σου αρέσει ο τρόπος ζωής σου και άλλο να μην έχεις να φας , να ζεις σε φαβέλες και για κυβέρνηση να έχεις μια χούφτα πρών στρατηγών που έκλεισαν όλες τα κανάλια και τις εφημερίδες εκτός από 2-3 που γράφουν ό,τι θέλουν αυτοί..
    (o "αναρχικός" Slavoj Zizek έχει μια "διαφορετική άποψη για τον τρ΄πο που πρέπει να διεξαχθεί η "επανάσταση" : http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/07/slavoj-zizek-o.html )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και το άκρον άωτον της ειρωνείας,του θράσους και της βλακείας είναι ότι κάποιος απ'τους καταδικασθέντες τρομοκράτες έκανε απεργία πείνας γιατί εμποδίζεται η επικοινωνία με το παιδί του!Σωστά.Πρέπει να μεταδώσει το ελπιδοφόρο μήνυμά του στην επόμενη γενιά ο άνθρωπος.Ενώ το να στερείς οριστικά από ένα παιδί την παρουσία του πατέρα του είναι "αντάρτικο πόλεων"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου κάνατε το eleos διαλεκτική λέσχη, σε λίγο θα σερβίρω και τσάι :Ρ

    Όπως και να 'χει, νομίζω ότι κοινωνία θα αλλάξει μέσω των αυτοματοποιημένων εξελιξιακών ανακλαστικών του κόσμου που μέσω της ελευθεριότητας στην υποσυνειδησιακή ταυτότητα, θα κληθεί -και καλείται συνεχώς- να βηματίζει σιγά σιγά και πιο μπροστά στο πεδίο της ανάπτυξης της οργάνωσης της με άμεσο αποτέλεσμα την μακροπρόθεσμη αποβολή όλων των στοιχείων που σήμερα την καθιστούν απάνθρωπη, απρόσωπη και-ίσως- μεσαιωνική.

    Η επιλογή της βίας ανακλά την ασημαντότητα του είναι κάποιων κοινωνικών μορφωμάτων που εφεσιβάλλει την μαζική ταύτιση τους με κάποιο ουσιαστικό κοινωνικό πρότυπο, κάνοντας έτσι την αποβολή τους από το σώμα της κοινωνίας όχι απλά επιλογή κατόπιν εντολών άνωθεν αλλά και προσωπικό τους στόχο, καθότι έτσι θα αποκτήσουν αυτό που τους στερούσαν συνέχεια στα παιδικά τους χρόνια (άνω κάτω τελεία) έναν ρόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρίτων και scepticusbatsicus, είχα σκοπό να σας απαντήσω, είναι αλήθεια (μάλιστα την έγραψα την απάντηση, αλλά τη διάβασα μετά και το ξανασκέφτηκα), όμως επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος διαβάζει, κι επειδή θέλω να έχω μέλλον, επαγγελματικό και μη, προτιμώ να μη μοιραστώ εδώ τις σκέψεις μου μαζί σας, θα πω μονάχα ότι γενικά διαφωνώ ;ρ
    Και για μένα ΑΥΤΟ είναι τρομοκρατία. Να μη μπορώ πια να πω ελεύθερα τη γνώμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχα , ProjectMan , μας τάπωσες όλους.. :)

    Ηλιάνα , χαλάρωσε , δε σου'πε κανείς τπτ .. Απ'όσα διαβάζω , ό,τι ειπώθηκε , ειπώθηκε με όμορφο τρόπο..Δεν πιστεύω κανείς από τους παραπάνω , ακόμα κι αν δε συμφωνεί μαζί σου , να μη θέλει να ακούσει την άποψή σου..
    Αυτό που περιγράφεις δε το αμφισβητώ ,αφόσον εσύ λες ότι το αισθάνεσαι , αν και δε το καταλαβαίνω , μα είναι ΚΑΙ αυτό , τρομοκρατία . Άλλης μορφής όμως ομολογουμένως από το να φυτεύεις σε έναν άνθρωπο 16 σφαίρες..Γιατί όπως και να'χει εκεί καταλήγουμε...Στο ότι χάθηκε μια ανθρώπινη ζωή. Έχει σημασία τίνος ?
    Άλλωστε έχω αφήσει αρκετά σχολια, σε ενδιαφέρουσες αναρτησεις σου , στο ιστολόγιό σου.
    Eγώ λέω ο ProjectMan να σ'αφήσει (:p) να καταχραστείς για λίγο ακόμη το χώρο του. :)
    Άλλη μια ενδιαφέρουσα και ίδιου ύφους άποψη για το θέμα μας , εδώ :
    http://ellinaki.blogspot.com/2010/07/sic.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. A! To δικό μου το θέλω με μπόλικο μέλι,λεμόνι και παγάκια ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ηλιάνα η ουσία του blogging είναι να γράφει ο καθένας την άποψή του χωρίς να φοβάται ότι θα έχει επιπτώσεις για αυτό. (πράγμα που δεν έγινε στην περίπτωση του Γκιόλια ας πούμε).
    Μερικές φορές όμως, η ιδέα από μόνη της ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις, είναι αρκετή για να μας φοβίσει.Εγώ έχω αποφασίσει εδώ και καιρό να μην τρομοκρατώ τον εαυτό μου και να μην αυτολογοκρίνομαι.
    Liberte, egalite, fraternite.. (δεν έχει και τόνους το ρημάδι το πληκτρολόγιο για τα Γαλλικά μου..;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά, καλά, και μετά, όταν θα θελήσω να κάνω κάτι στη ζωή μου, ενδεχομένως και στη δημόσια ζωή (γιατί ποτέ δεν ξέρεις), κάποιος θα βρεθεί να υποστηρίξει ότι είμαι υπέρ της τρομοκρατίας, πχ, “και ορίστε και οι αποδείξεις”, και άντε να αποδείξεις μετά ότι δεν είσαι ελέφαντας. Γιατί η μάζα δεν περιμένει να ακούσει επιχειρήματα, αφορίζει από τον τίτλο. Που και να τ'ακούσει, δεν την απασχολούν κι ιδιαιτέρως..

    Τέσπα, το κρίμα στο λαιμό σας, αν συμβεί κάτι τέτοιο θα μου πληρώνετε διατροφή στο μέλλον, καθ'ότι γνωρίζω τον project man προσωπικά, κάτι μου λέει ότι μπορώ να βρω που μένετε, και θα έρθω να σας χτυπήσω το κουδούνι, BE WARE!!!!! ;ρ

    Κατ'αρχάς, δε βάζω τη Σέχτα στο ίδιο καλάθι με τη 17Ν, για παράδειγμα. Πιστεύω ότι όντως είχαμε “επαναστατικές οργανώσεις” στην Ελλάδα – ασχέτως αποτελέσματος, αναφέρομαι στις προθέσεις τους, τις οποίες, παρόλα αυτά, ναι, είναι αλήθεια, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πραγματικά. Η 17Ν, εν προκειμένω, ποτέ δε με “τρομοκράτησε”, και πιστεύω ότι η πλειοψηφία ένιωθε καλά που υπάρχει κι αυτή. Αυτό, βέβαια, για την πλειοψηφία, άλλαξε με τον καιρό, και γύρω στο 2004 είχε εντελώς αντιστραφεί. Κάτι έγινε, συντονισμένα, προφανώς, και από τα ΜΜΕ, και ενδεχομένως και μέσα στη 17Ν. Ίσως, κι όλας, η 17Ν να τα είχε παρατήσει από καιρό, κι αυτοί που συνέλαβαν να μην είχαν και πολλή σχέση με την οργάνωση. Διότι ακόμα πολλά πράγματα δε μου κολλούν σ'εκείνη την ιστορία. Πάντως η συλληφθείσα 17Ν σίγουρα δεν ήταν η 17Ν που συμπαθούσε η πλειοψηφία του ελληνικού λαού (είτε την αποτελούσαν τα ίδια άτομα, είτε όχι).

    Και τη συμπαθούσε για κάποιο λόγο. Διότι υπάρχει γενική ατιμωρησία. Και γιατί μέσα στη “δημοκρατία” μας είμαστε ανήμποροι να κάνουμε την άποψη/βούλησή μας να ακουστεί, πόσω μάλλον να γίνει σεβαστή, ή να γίνει πράξη. Να ξεκαθαρίσω ότι εδώ δε δικαιολογώ, αλλά αιτιολογώ, κι ότι όλα αυτά είναι απλώς η γνώμη μου, πάντα. Και όταν, λοιπόν, κάποιο * μπιπ * (συμπληρώστε όπως θέλετε) επιτέλους βρει τιμωρία, ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας νιώθει επιτέλους δικαίωση.

    Και είναι αυτή η γενική ατιμωρησία που γεννά τις “τρομοκρατικές” οργανώσεις. Σε εθνικό, ή παγκόσμιο επίπεδο. Ότι τόσος κόσμος συντελεί στο να γίνουν, ή διαπράττει τόσα εγκλήματα (σε όλα τα επίπεδα), και όχι απλώς δεν ανοίγει ρουθούνι, αλλά περνά και ζωή χαρισάμενη στις πλάτες αθώων θυμάτων. Στην περίπτωση αξιωματούχων, ή κρατών, ειδικά, πολύ περισσότερων θυμάτων, άμεσα, ή έμμεσα ως αποτέλεσμα των ενεργειών, ή της πολιτικής τους, σε σχέση με αυτά μιας τρομοκρατικής (με, ή χωρίς εισαγωγικά) ομάδας.

    Όχι, δε θα έπαιρνα το όπλο να αρχίσω να σκοτώνω. Πολλές φορές βλέπω μυρμήγκι στο δρόμο και αλλάζω το βήμα μου να μην το πατήσω – μόνο με τις μύγες και τα κουνούπια απολαμβάνω το φονικό! ;ρ Τι θα κάνατε, όμως, οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, εάν είχατε τη δύναμη να σκοτώνετε με τη σκέψη;

    Πίσω στη Σέχτα, επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες για το κατά πόσον είναι αυτό που δηλώνουν οι ίδιοι ότι είναι. Και θα το αφήσω εδώ. Κυρίως διότι δεν έχω αποδείξεις για τίποτα, ούτε για τη 17Ν, ούτε γι'αυτούς, ούτε για κανέναν. Ακόμα, όμως, κι αν δεν είναι “επαναστατική οργάνωση”, ακόμα κι αν είναι απλώς προβοκάτορες, όπως συχνά ακούγεται από πολλούς, πάλι αυτή η γενική ατιμωρησία είναι που τους επέτρεψε να υπάρχουν. Όχι επειδή θέλουν να αποδώσουν δικαιοσύνη οι συγκεκριμένοι. Αλλά επειδή μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους ως “αντάρτες”, ακόμα κι αν είναι κάτι εντελώς άλλο, με εντελώς άλλους, αν όχι αντίθετους, σκοπούς.

    Να αλλάξω ταυτότητα τώρα, ή εντάξει όλα; :ρ

    Τεράστια απάντηση, μήπως να την ανεβάσω και σαν ποστ στο blog μου; I might as well do so! ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί τις κατσαρίδες; Στεναχωριέσαι όταν σκοτώνεις κατσαρίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε μπορώ να τις σκοτώσω αυτές, ανατριχιάζω! Ούτε και το χαίρομαι ιδιαίτερα, ακόμα κι αν χρησιμοποιήσω σπρέι, περνάω μεγάλη ταραχή από τη σιχαμάρα ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Scepticus θες και κουλουράκι; :Ρ

    @Τρίτων Ένας Γάλλος αναρχικός, που είχα συναντήσει τυχαία σε ένα ταξίδι μου στο Παρίσι, όταν κοίταζα την ταμπέλα με το σύνθημα στο Δημαρχείο μου είπε πως η σειρά των λέξεων θα έπρεπε να είναι διαφορετική. Fraternite - Liberte - Egalite. Τώρα αυτό το λέω προφανώς για να το παίξω μούρη, αλλά δε βαριέσαι, το κάναμε που το κάναμε think tank εδώ μέσα, ας δώσω και λίγη τροφή για συζήτηση παραπάνω.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είχε ένα δίκιο ο Γάλλος αναρχικός – πρέπει να ήταν και άσχημος, ε, τόσον καιρό στη Γαλλία έναν ωραίο άντρα δεν έχω δει ;ρ Χωρίς αδελφοσύνη, όλα τ'άλλα κλάφτα, πώς να διεκδικήσεις δικαιώματα όπως η ελευθερία και η ισότητα σαν μονάδα;
    Γι'αυτό καταντήσαμε έτσι – για να συνεχίσω στο πνεύμα ;ρ – γιατί μας έκαναν μονάδες που ενδιαφερόμαστε μόνο για την προσωπική βολή μας!

    ΥΓ: εγώ πάντως το ζηλεύω το post σου που έγινε αφορμή για συζήτηση! Νομίζω κι εσένα σου αρέσει ;)ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Vive la France! Με τη σωστή σειρά αυτή τη φορά νομίζω..! Για τη 17Ν πάντως έχει δίκιο η Ηλιάνα. Είχε τη συμπάθεια μεγάλου μέρους του κόσμου επειδή ακριβώς χτυπούσε στόχους που συμβόλιζαν κάτι το εχθρικό. Βέβαια σιγά σιγά έχασαν το έρισμα αυτό..
    Εκεί πάντως που δεν συμφωνώ είναι στα αίτια που γεννούν την τρομοκρατία. Η ατιμωρησία, η διαφθορά και κυρίως οι κοινωνικές ανισότητες υπάρχουν σε πάρα πολλά κράτη. Αν ήταν έτσι η Βραζιλία θα είχα πενήντα τρομοκρατικές οργανώσεις, η Ιταλία και η Γαλλία από είκοσι η κάθε μία, για να μη μιλήσω για τις χώρες της Αφρικής. Παντού στον κόσμο υπάρχουν άνθρωποι ακραίοι που θα ήθελαν να δουν τα πάντα να καίγονται για να ξαναγεννηθούν από την αρχή. Εδώ, απλά τους περνάει διότι και σε θέματα ασφάλειας, το κράτος είναι της πλάκας.. Και αν νομίζουμε ότι μπορούν να τους πιάσουν και δεν το κάνουν, εδώ γελάω, διότι το κράτος δεν ξέρει πόσους δημόσιους υπαλλήλους έχει, θα οργανωθεί σωστά σε θέματα αντιτρομοκρατίας?.. χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το θέμα δεν είναι μόνο ότι το κράτος είναι της πλάκας Τρίτων. Υπάρχει ανέχεια, τόσο σε μιντιακό όσο και κατ'επέκταση κοινωνικό επίπεδο. Υπάρχει αβάντα γενικά στην Αριστερά κι έτσι οι κομπλέξες απλά βρίσκουν αυτό τον χώρο να εκφραστούν. Στην Αμερική που αβαντάρεται η Δεξιά, οι τρομοκρατικές οργανώσεις τύπου ΚΚΚ είναι άπειρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιατί πάντα μιλάμε και λέμε γι'αυτά που οι άλλοι μας έχουν κάνει να είμαστε(?)Που είναι η προσωπικότητα του καθενός η οποία μπορεί να αναλάβει τις ευθύνες της και να πει"εγώ το αποφάσισα" ώστε να είναι ο καθένας μας κύριος του εαυτού του και όχι απλά ένα ακόμη πιόνι.Γιατί να λέμε "μας έκαναν να..." Όλοι μιλάμε για ένα σύστημα, χωρίς όμως να σκεφτόμαστε ότι μπορούμε να αντισταθούμε σ' αυτό. Αλλά μήπως τελικά μας βολεύει να παίρνουν άλλοι αποφάσεις ώστε σε περίπτωση λάθους απλά να γκρινιάξουμε(?)Το σίγουρο είναι πως μόνος δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο, όμως σίγουρα μπορείς να αλλάξεις την καθημερινότητα του δικού σου κόσμου με την ελπίδα ότι μπορεί να γίνουμε 2, 3 ισως και 1003 που θα πιστέψουν σ' αυτά που οι ίδιοι μπορούν να κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή