Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Γκρίνια νο4: http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_8778.html

"Έλλειψη επαγγελματισμού από καταστηματάρχη στη Πάτρα"

"Ντροπή σε ιδιοκτήτρια μαγαζιού που κανει φωτοτυπίες εγγραφων, εκτυπώνει και φωτοτυπεί αρχιτεκτονικά σχέδια στην οδο Μαιζώνος στο κέντρο της Πατρας. Είμαι επαγγελματίας πολιτικός μηχανικός και πηγα στην εν λόγω κυρία να μου εκτυπώσει ορισμένα σχέδια για τη δουλειά μου. Τα σχέδια τα είχα σε ηλεκτρονική μορφή (σε φλασακι USB). Οταν τοποθέτησε το φλασακι στον υπολογιστη του καταστήματος για να κανει αναγνώριση των σχεδίων, αυτόματα το γεμισε "ιους" οι οποίοι και πώς δε με ενημέρωσε για αυτή τη διαδικασία περασαν ...
στον επαγγελματικό υπολογιστή μου καταστρέφοντας επισημα και σοβαρα εγγραφα, βλάπτοντας την καριέρα μου! Κυρία μου ένα "αντιβιωτικό" σε υπολογιστη που έρχεται σε επαφή με επαγγελματικές υποθέσεις, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!! Αυτό δηλώνει έλλειψη επαγγελματισμού και σας δηλώνω υπέυθυνα πως μετα απο αυτό, πλήθος πελατών σας θα πάψουν να έρχονται, έπειτα απο ενημέρωση για το συγκεκριμένο συμβάν! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!"


Ντροπή! Αίσχος! Εγώ νόμιζα πως τα δεδομένα απο USB μεταφέρονται μέσω τηλεπάθειας και όχι μέσω θύρας υπολογιστή! Και είμαι ο μόνος που μολύνθηκε από τη συγκεκριμένη, είναι φιλάσθενο το USB μου φαίνεται. Λοιπόν, για να μη λέμε ανοησίες, αδερφέ μάλλον αλλιώς έγινε η δουλειά. Το στικάκι σου ήταν μολυσμένο από πριν απλά δε το είχες πάρει πρέφα. Αλλιώς η μισή Πάτρα που εκτυπώνει εκεί θα έπρεπε να της κάνει μήνυση για διαφυγόντα κέρδη. Αλλά έστω ότι φταίει. Μας λες την επωνυμία της επιχείρησης για να την αποφύγουμε; ΟΧΙ. Έκανες καταγγελία σε κάποιον αρμόδιο; ΟΧΙ. Γκρίνιαξες, τρώγωντας μερικά kilobyte από την Google, χωρίς άλλο αντίκρυσμα; ΝΑΑΑΙΙΙ... Πες το, απλά έπρεπε κάπου να πεις τον πόνο σου, χωρίς να ξέρεις ποιος φταίει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου