Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Γκρίνια νο8: http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_652.html

Ερώτηση προς κάποιον Αρμόδιο του Υπουργείου Οικονομικών

"Αγαπητό τρωκτικό,

Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις μέσα από το blog σου γιατί πιστεύω ότι όλο και κάποιος αρμόδιος θα βρεθεί να μου απαντήσει.

Δουλεύω ως προϊστάμενος ενός τμήματος σε κάποια μικρομεσαία επιχείρηση. Η περιουσιακή μου κατάσταση έχει ως εξής:

- Το οικογενειακό μου εισόδημα είναι 2000 ευρώ από εμένα και 800 ευρώ από την... γυναίκα μου το μήνα.

- Ζώ στην Κυψέλη σε ένα διαμέρισμα 110 τμ που μου μεταβίβασαν οι γονείς μου (από αντιπαροχή).

-Εχω ένα αυτοκίνητο εγώ 1800 κυβ και ένα η γυναίκα μου 1600 κυβ και τα δύο αγοράσθηκαν μεταχειρισμένα σε χαμηλή τιμή (5ετίας )

-Εχω ένα σπίτι (εξοχικό) στο χωριό που μου άφησε ο παππούς μου 80 τμ το οποίο δεν είναι κατοικήσιμο αφού θέλει αρκετά χρήματα για να επισκευασθεί.

-Εχω 2 μικρά παιδιά που τα στέλνω σε ένα ιδιωτικό δημοτικό σχολείο (1η και 2α δημοτικού). Το κόστος του σχολείου ανέρχεται σε 6400 ευρώ ετησίως και για τα δύο παιδιά (το φθηνότερο που μπόρεσα να βρώ).

ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : Γιατί το κράτος με ‘άφησε’ να αγοράσω τα αυτοκίνητα και τώρα με παγιδεύει ? Δεν έχει ‘συνέχεια’ και ‘συνέπεια’ όπως ισχυρίζονται οι υπουργοί στα κανάλια ?

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Τί γίνεται με τα τεκμήρια εάν αύριο με απολύσει ο εργοδότης μου και μείνω άνεργος για 2 ή παραπάνω χρόνια ? Θα πρέπει να αρχίσω να ‘σκοτώνω’ μέρος από την περιουσία μου για να αντεπεξέλθω ?

Ελπίζω να μπει κάποιος στον κόπο να μου απαντήσει τουλάχιστον στο δεύτερο ερώτημα γιατί είναι πολύ κρίσιμο για μένα.

ΥΓ. Πριν προλάβει κάποιος να πει το οτιδήποτε, να διευκρινίσω, ότι το ιδιωτικό σχολείο (τουλάχιστον το δημοτικό) για τα παιδιά μου δεν το θεωρώ πολυτέλεια αλλά πρωτεύουσα ανάγκη και προτιμώ να πεινάσω παρά να το σταματήσω. Τα πράγματα στην εκπαίδευση δεν είναι όπως τα ξέραμε παλιά. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα."


Ενώ γενικά τα πηγαίναμε καλά, ήρθε το υστερόγραφο και μου ανέβασε την πίεση. Τι λες ρε άρχοντα που είναι πρωτεύουσα ανάγκη το ιδιωτικό. Λέγεται ιδιωτικό για έναν λόγο. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ. Και ολοι εμείς που πήγαμε σε δημόσιο τι είμασταν; Δευτερεύουσας ανάγκης για τους γονείς μας; Στην τελική το λες κι εσύ ο ΙΔΙΟΣ. Προτιμάς να πεινάσεις. ΠΕΙΝΑ τότε. Τι μας σκοτίζεις; Επιλογή σου είναι, τη στιγμή που υπάρχει εναλλακτική λύση για ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και με ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης και δε θέλω χαζομάρες. Και μόνο βασικά που μπήκες στον κόπο να δικαιολογηθείς πριν σε προλάβει κάποιος, σημαίνει ότι κι εσύ ο ίδιος αντιλαμβάνεσαι ότι ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. Πούλα το ένα αυτοκίνητο, πήγαινε στη δουλειά με το μετρό και στέλνε τα παιδιά σου σε ιδιωτικό σχολείο, γερά να 'ναι. ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ, από τη στιγμή που η ζωή που κάνεις θα πρέπει να συμβαδίζει και με τα εισοδήματα σου??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου