Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Γκρίνια νο25: http://troktiko.blogspot.com/2010/04/express-service.html

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010
"Μάκρια από την Express Service!"


"Χάλασε το αυτοκίνητο μου στη Θεσσαλονίκη και κάλεσα την Express Service (τρομάρα μου!). Με χρέωσαν 65 ευρώ για την μεταφορά του αυτοκινήτου μου στο συνεργείο (στην ίδια πόλη) και 85 ευρώ για εξάμηνη
συνδρομή. Θα υποθέσετε ότι τόσο κοστίζει (ζητούν 170 ευρώ το χρόνο!!!). Επιστρέφοντας στην πόλη μου, μου είπαν ότι η συνδρομή είναι 90 ευρώ το χρόνο!! (και όχι 170). Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι 170 ευρώ το χρόνο είναι η συνδρομή μόνο για Θεσσαλονίκη!! για άλλες ...
πόλεις η τιμή εξαρτάται από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο και πολιτική της εταιρείας είναι να χρεώνεσαι την συνδρομή όχι της πόλης σου, αλλά της πόλης που ανήκεις! που κατά τύχη είναι η φτηνότερη!. Η δε τηλεφωνική επικοινωνία μου μετά από 2-3 λεπτά ομιλίας έκλεινε (ως δια μαγείας!) απότομα, κοινώς μου έκλειναν το τηλέφωνο και στα μούτρα !!

ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ EXPRESS SERVICE!!!!!
ζητάτε από την ασφάλεια του αυτοκινήτου σας να έχει (για μικρή επιβάρυνση) και οδική βοήθεια. Οι άνθρωποι είναι εκμεταλλευτές, και στην ανάγκη σε χρεώνουν ότι θέλουν!!!"

ΕΝΑΣ ΠΑΘΩΝ!


Πολύ δουλειά έπεσε σήμερα... Λοιπόν.. Για πες ρε αφέντη, που σε δούλεψε η Express? Ήσουν συνδρομητής της πριν χαλάσει το αμάξι σου; ΟΧΙ.. Πλήρωνες 100ε το χρόνο περίπου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε τέτοιες περιπτώσεις; ΟΧΙ.. Ρώτησες την ώρα που πήρες τηλέφωνο πόσο θα σε χρεώσουν αν δεν είσαι συνδρομητής; ΟΧΙ.. Είμαστε εμείς πιο ηλίθιοι που πληρώνουμε συνδρομή και δε περιμένουμε να χαλάσει πρώτα το αμάξι μας; ΟΧΙ.. Από τη στιγμή λοιπόν που δεν έκανες ΟΥΤΕ ΕΝΑ από τα παραπάνω, γιατί γκρινιάζεις; Που σου πιάσαν τον κ**ο; Ε ναι, αλλά είναι επιλογή σου το αν θα τους καλέσεις ή όχι. Δε ζήτησες πληροφορίες; ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Και όσο για το πόσο χρεώνουν στη Σαλονίκη και πόσο στις άλλες πόλεις, προφανώς δε ξέρεις ότι το ίδιο κάνουν και οι ασφαλιστικές. Σε όσο μεγαλύτερη πόλη μένεις, τόσο μεγαλύτερα ασφάλιστρα πληρώνεις. ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΕΣ πιθανότητες έχεις να πάθεις κάτι σε μια μεγάλη πόλη και άλλη στην επαρχία.. ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ ΑΥΤΑ?? ΟΧΙ!! ΚΛΑΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΑΛΛΟΥ!! ΕΛΕΟΣ! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου