Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Γκρίνια νο26: http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_6355.html

Καταγγελία για τη ΔΕΗ


"θέλω να καταγγείλω την ΔΕΗ που θελει μου παρει παροχή γιατι δεν πληρωσα. Αλλα το χειροτερο ειναι η συμπεριφορα και το στυλακι του υπαλληλου που έρχεται...



Μηπως ειμαι εγω που χρωσταει τα εκατομμυρια στην ελλαδα σε μενα βρηκαν. χρωσταω 500ευρώ φοβερο ε κατι δεν πρεπει να γινει και με αυτο τωρα που βρισκομαστε σε κριση. Μου είπαν να πάω να δανειστώ για να τους πληρώσω!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


LOL?? LOOOOL??? ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΧΑΧΑΧΑΧΑ Καταγγέλει τη ΔΕΗ που του έκοψε το ρεύμα επειδή δε πλήρωσε???? ΡΕ!!! ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ?? Λες ότι χρωστάς 500ε.. Με λίγα λόγια και μια μέση κατανάλωση, πρέπει να έχεις να πληρώσεις τη ΔΕΗ, ΠΑΝΩ από 2 χρόνια.. ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ??? Αντί να ντρέπεσαι, καταγγέλεις; ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ?? ΧΑΧΑΧΑ
ΡΕ! Αξιοπρέπεια δεν έχεις?? Και ρακοσυλλέκτης να ήσουν, δε θα άφηνες τη ΔΕΗ τόσους μήνες απλήρωτη!! Αλλά για κάτσε... Μη μου πεις ότι έχεις οικονομικό πρόβλημα... Λεφτά για ίντερνετ έχεις δηλαδή έ?? ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΑΣΕ ΜΑΣ! ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥ ΜΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου