Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Γκρίνια νο36: http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_5843.html

"Πρόβλημα με την κοσμοτε στην Αίγινα"


"Δεν είναι δυνατόν αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν.Είμαι κάτοχος καρτοκινητής κοσμοτε και προσπαθώ να καλέσω άλλο κινητό που βρίσκετε στην Αίγινα και ανήκει στο ίδιο δίκτυο με μένα, και μου απαντάει ότι είναι απασχολημένο. αυτό γίνεται...


εδώ και μια εβδομάδα περίπου, αν δεν καλέσεις καμία 10 φορές δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή με τίποτα.

Αλλά σήμερα παρά έγινε το κακό τους 23 φορές πήρα τηλέφωνο και της 23 μου είπε δίκτυο απασχολημένο.

Αυτά τα πράγματα συνέβαιναν όταν ο Γκράχαμ Μπελ εφύβρε το τηλέφωνο και όχι εν έτη 2010.

Πείρα τηλέφωνο στην εξυπηρετεί πελατών εγώ και μίλησα και με άλλους κατοίκους της Αίγινας που είχαν επικοινωνήσει με την κοσμοτε και η απάντηση που πήραμε ήταν ότι έχει πρόβλημα το δίκτυο. Μα τους λέω δεν έχω άλλον τρόπο να επικοινωνίας δεν υπάρχει σταθερό και μου δίνουν την αφοπλιστική απάντηση ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αυτή την στιγμή θα το φτιάξουμε «θα» τα γνωστά ελληνικά θα θα θα θα !!!!!!!!!!!

Έκανα υπομονή μια εβδομάδα τώρα αλλά το πρόβλημα αντί να λύνετε γίνεται χειρότερο.



Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!!!!!!!!!!!"


Συγγνώμη ρε αδερφέ που παρουσίασε βλάβη το δίκτυο. Μηχανήματα είναι χαλάνε και μάλιστα πολύπλοκα μηχανήματα, δε χάλασε το σέικερ του φραπέ να το φτιάξεις σε μια μέρα. Και για να ξηγιόμαστε, την εποχή του Γκράχαμ Μπέλ ο κόσμος ήξερε καλύτερη ορθογραφία και συντακτικό απ'ότι εσύ. Έλεος, αν το έγραφες στο Word αυτό το πράγμα θα κολλούσε ο διορθωτής ορθογραφίας..

1 σχόλιο:

  1. eleoc.....mas apogoreveis na kanoume kai or8ografika?
    frontise toulaxistwn na sevese tous anagnwstes sou
    axrista ipokeimena

    ΑπάντησηΔιαγραφή