Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Γκρίνια νο37:http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_3667.html

"Καταγγελία για τη Σχολή Χημικών Μηχανικών Ε,Μ.Π"


"Είμαι και εγώ ένας απλός φοιτητής της παραπάνω σχολής. Όπως βλέπετε σήμερα δεν είχα τη δυνατότητα να πάω στη σχολή μου. Το πρωί(6-10) δουλεύα, και μέχρι να πάω σπίτι, απο τη δουλεία ξεκίνησε η απεργία των μέσων. Παίρνω τηλέφωνο τη γραμματεία της σχολής μου, και μετα από πολλές προσπάθειες το σηκώνουν. Ενημερώνομαι λοιπόν, οτι τα υποχρεωτικά εργαστήρια (12.45-17.45) θα πραγματοποιήθουν ...
κανονικά!
Δηλαδή εγω τι πρέπει να κάνω τώρα! Να δώσω όλο μου το μεροκάματο για να πάω με ταξι?
Ή μήπως πρέπει να γδάρω τον μπαμπάκα μου, για να μου αγοράσει ένα Ι.Χ., όπως κάνουν και πολλοί συμφοιτητές μου! Όχι δεν θα κάνω τίποτε από τα δυο, προτιμώ να κοπώ στο κ*λομάθημα παρά να γίνω σκυλάκι.

Ντρέπομαι για τον κ.προέδρο της σχολής που δεν σέβεται τους φοιτητές, αλλά και για αυτη τη χώρα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Για να ρωτήσω. Τι πάει να πει απλός φοιτητής; Υπάρχει και σούπερ; Τι λε ρε μεγάλε. ΝΑ κι αν πας, ΝΑ κι αν δε πας, και να κοπείς και στο κωλομάθημα. Υπάρχουν ταξί, αυτοκίνητα (φίλων, γνωστών, συγγενών), πόδια, ποδήλατα, πατίνια κλπ εκτός από τα ΜΜΜ. Για μια μέρα ρε τσίπη που θα δώσεις 5ε στο ταξί στεναχωριέσαι; Αν τόσο πολύ αγαπούσες τις σπουδές σου, θα πήγαινες περπατώντας με τα χέρια. Τι ψάχνεις να βρεις; άλοθι για να μη πας; Στοίχημα ότι τα 5ε που γλίτωσες από τον ταρίφα, τα έκανες καφέ στην πλατεία. Ντρέψου και για τη χώρα και για τον πρόεδρο της σχολής, ούτως ή άλλως μόνο ντρεπόμαστε, από πράξεις γαμησέτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου